onsdag 17 oktober 2012

en face


För snart fyra år sedan började jag att blogga. Skapade min sida i Metrobloggen och gick senare över till Blogger/blogspot. Eftersom jag gillar att fotografera samt även att skriva, var denna kombination  som klippt och  skuret för att blogga och att göra ett inlägg varje dag. Det som följt med sedan starten är headern. En blomfluga på en  rudbeckia i detaljförstoring.
Rudbeckian står också kvar på samma ställe i trädgården. Borta är däremot nu alla insekter och blombladen har antagit en annan färg efter några frostnätter. Den gamla bilden med insekten har jag tagit ur fågelperspektiv. Den nya tänkte jag ta ur grodperspektiv men det blev något mitt emellan. Rakt framifrån – vad detta perspektiv nu kan heta. Jag drar till med något franskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar