fredag 6 april 2012

Välkommen till min nya blogg

Egentligen är det en gammal blogg där jag tidigare samlat alla mina bilder. Helt oöverkådligt och osammanhängande. Har länge velat ta bort den. För att behålla vissa delar tog jag nu bort alla bilder. Mer än 500 bilder. Rensade dom en och en för hand!(PUST). Nu ska den få tjänstgöra som min dagliga blogg som en direkt fortsättning från http://digimagesfoto.blogspot.se/. Enda skillnaden är att foto stavas nu med ph - som Lena PH.
Eftersom jag har varit rätt frikostig med bilder till mina inlägg - ska ju likna en fotoblogg - räcker 1 GB drygt ett år. Så jag får nog vara lite restriktiv hädanefter. Därför blir det bara två gula bilder idag. Från gårdagens promenad som i normala fall hade tagit en kvart men nu med en krycka tog en timme. Ville hälsa på årets tussilago för första gången.


I en anlagd häck hittade jag denna buske med gula blommor på bar kvist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar