torsdag 26 juli 2012

Fåglar


Med risk att bli tjatig, kommer här några ytterligare fågelbilder. Inte vilka som helst, utan lite proffsigare. Som jag nämnde igår har jag flera bildspel med naturbilder som jag fått med mejl under årens lopp. Fantastiska bilder på allt från insekter till fåglar och större djur. För att belysa skillnaden mellan gårdagens bilder och de som finns på bildspelen, har jag valt några fågelbilder på måfå.



De sista två bilderna har tagits av Leslaw Kostkiewicz och Antoni Kasprzak. Men om en sparv nu ska blanda in sig i tranedansen, visar jag här ett par fågelbilder av egen produktion

Tog bilderna på Fjäderholmarna när mamma trut hade serverat maten till sina tre ungar och sedan skulle ge sig av för att hämta mera. Fler bilder finns på video ”Feather Island”
 YOU TUBE : digimages3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar