fredag 7 september 2012

Andra(s) hundar


Frånsett bilden på gårdagens hund som jag själv tagit, har jag fått flera hundbilder från många mejlvänner i olika länder. Alla tycks vara riktiga hundvänner varför de sänt mig bilder på dessa ”familjemedlemmar”. Här har jag nu samllat ihop dom till ett hundspecial.
Denna hund står vid floden Rhen där den gör en krök utanför Köln
 
Denna lilla schäfervalp Matrix kommer ända från Dominikanska Republiken.
 
Denna stora pudel , Falcor,  är egentligen bosatt i Spanien. Bilden togs dock när den var på tillfälligt besök i norra Sverige
 
Från Slovenien kommer denna dalmatiner Lino som gillar spela fotboll.
 
Den här collien Ossy kommer också från Spanien
 
Till slut en hundbild från Sverige. En bild som jag  tog vid majbrasan i år.
 
Jag är egentligen inte speciellt intresserad av hundar men ändå har jag fått alla dessa hundbilder. Vilket i sig är märkligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar